Każdy wydział uczelni wyższej zmaga się, coraz częściej, z faktem zmniejszania się liczby kandydatów na studentów. Spowodowane jest to zarówno coraz większym wyborem nowych kierunków, na uczelniach zarówno państwowych jak i prywatnych, jak również nadciągającym nieubłaganie niżem demograficznym.
Strona www to narzędzie do działań marketingowych
Nowoczesna, profesjonalnie zaprojektowana i perfekcyjnie wykonana strona internetowa jest zarówno wizytówką wydziału, ale ma też konkretne odniesienie praktyczne: jest codziennym narzędziem w pozyskiwaniu kandydatów na studentów.
Strona internetowa jest również skutecznym narzędziem przepływu informacji między władzami a pracownikami oraz pracownikami a studentami. Można to realizować na różne sposoby: od prezentowania aktualności, rozsyłania aktualności, po udostępnianie wyszukiwarki pracowników wraz z godzinami konsultacji, kontaktami itp. Nie można również zapominać o prezentowaniu planów zajęć, zarówno dla studentów studiów stacjonarnych, ale przede wszystkim dla dojeżdżających studentów studiów niestacjonarnych.
Akceptuj i zamknijStrona Mobischool używa plików cookies (ciasteczka) dla w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.